Job 12 van 19


Report this listing

Solliciteren



Klantendienst medewerker energiesector


Functie

Voor een onderneming gespecialiseerd in het aanbieden van energieoplossingen, zijn wij op zoek naar een gedreven en toegewijde professional om ons team te versterken als klantadviseur.


In deze rol vervul je een essentiële functie bij het onderhouden van sterke relaties met onze klanten en het verlenen van uitstekende dienstverlening op het gebied van energieoplossingen.



Klantgerichtheid staat bij jou centraal, en met deze instelling ben je dagelijks klaar om elke klant optimaal te ondersteunen.


Via de telefoon ben jij de deskundige die zich inzet om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.


Dankzij jouw persoonlijke aanpak voelt de klant zich begrepen, gewaardeerd en goed geholpen. Samen met een team draag je de verantwoordelijkheid voor de klantenservice van een bedrijf in de energiesector, en jullie streven er elke dag naar om de klanten zo tevreden mogelijk te stellen.

Jouw profiel

- Sterk empathisch vermogen en voldoening halen uit het helpen van mensen.

- Uitstekende beheersing van zowel schriftelijke als mondelinge Nederlandse taal.

- Oplossingsgericht denken.

- Interesse in voortdurende zelfontwikkeling en het vergaren van nieuwe kennis binnen de sector.

- Vaardigheid in computergebruik, zowel bij het opzoeken van data als het invoeren van nieuwe informatie.

- Open staan voor feedback.

- Commerciële instelling.

- Beschikbaar vanaf 26/02/2024.

- Flexibel met betrekking tot werkroosters.

  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)

Aanbod

- Een voltijdse werkweek van 38 uur.

- Een opleiding en training die je alles leert over de energiesector met continue begeleiding van je teamcoach en collega’s die elkaar helpen.

- Variabel uurrooster van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8u en 19u. Op zaterdag werk je van 8u tot 14u (1 à 2 zaterdagen per maand).

- Een marktconform loon (volgens paritair comité 200, categorie B), met aanvulling van extralegale voordelen.

- Na verloop van tijd de mogelijkheid tot enkele dagen thuiswerk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht